Dec 20, 2011

Nak juga rasanya :))

aTumblr_lvx2c5ddbm1r3uuano1_500_large

Sambut krismas? Dekat Malaysia salji tak turun sbb Malaysia dekat kawasan Khatulistiwa. Teringin nak main salji Y___Y Nak salji real tak nak yang fake :( Sebenarnya saya teringin nak makan biskut krismas ni. Haha ;D Sedapnya~

Teringin nk pkai baju cam ni :D 

Apa-apa pun, sekolah dah nak dekat, tak tahulah gembira ke tidak. Gembira,.. sbb jumpa kawan.. sedih, sebab tahun depan naik kelas. Okay saya tahu sepatutnya kenalah gembira, tapi ada kwn saya dia tak naik kelas sekali walaupun dia yg dpt nombor tinggi dari saya. Pelikkan? Sebab sekolah saya dia ikut aliran kelas kemahiran hidup. Em... Form 3 nanti baru boleh naik kut.

Apa-apa pun, saya nak beli tableeetttttt...  saya suka buat doodle kartun..
Contohnya mcm ni

Kenal tak watak ni? :D Siapa tahu saya bagi gula-gula dalam mimpi awak :P 
Tapi bersabar je lah nak tunggu tablet, guna jari sentuh-sentuh laptop ni pun boleh la ^____^

Ahad ini episod terakhir musim pertama Boboiboy :DD