Dec 31, 2011

Perkara eden mau cakap pasal 2011

New_year_merry_christmas_luckyoptimistcom-1_large


Assalammualaikum wahai Penduduk Bumi sekalian,...


Hari ini, tepat pada pukul 12.00 pagi, bumi akan lengkap mengelilingi matahari. Atau persamaan dengan setahun T___T 2011 ni banyak memori indah yang tercipta untuk saya. Macam-macam ada, Azam 2011 korang dah tercapai dah? :D Saya dah tapi tak tahu lah kena gembira ke tak. Hee. Azam 2011 saya nak belajar elok2 naik kelas, ye la masuk sekolah baru kan, sekolah menengah. Gembira? Okay la :) Tapi tak tahu nak gembira ke tak. Tahun depan kelas baru. Gembira sebab naik kelas :D Tapi sedih sebab kena lawan budak-budak pandai T^T Ini yang susah ni. Dulu lawan budak kelas ke tiga ini senang sikit. Nak lawan budak kelas kedua dan pertama? Uhh -.- Insya-allah boleh ;) 


Dannnn, tahun 2011 saya dapat kawan baru, dan  pengalaman baru. Nak jadi seorang pemimpin la itu la ini la. blablabla dan sebagainya -.- 


Tapi tengok kawan-kawan semua dah ada pakwe makwe, bila dah clash baru nak menangis melalak, hoho :p k jahatnya aku...


Dan, tahun 2011 ini ada juga menginsafkan saya.......?? Haha, ada la kut, pasal erti persahabat dengan kawan-kawan, mahu pun di internet ataupun di realiti. Dann, akhirnya saya dah jumpa bakat saya :D bakat melukisssss. Tak adalah cantik mana pun doodle saya n_n tapi saya suka "Fan-art" kan sesuatu benda. Ala faham tak cam ne tu? Ala orang lukis-lukis n then letak dekat Deviant Art ^__^


Kay abaikan gambar ni. 
Cuab teka saya tiru style sapa untuk buat fesyen gmbr ni? hoho 


Bila naik sekolah menengah kena belajar berdikari sedikit. Ye la kalau nak beli barang selalu mak ayah belanja tapi skrg__________ T^T tapi mak ayah belanja la jugak. Haha.


Kay, nak cakap sikit pasal kawan. Kawan sekolah. Terima kasih sebab sudi jadi kawan saya walaupun saya ni kebudak-budakkan sebab dh besar badak pun nak minat kartun. Saya minat kartun sebab saya suka. Haha, drama pun layan juga. Drama cinta malas nak layan -,- Terima kasih Intan, Mizatul, Najwa, Wani, Musawir dannn sapa-sapa lagi sebab jadi kawan saya dan memahami saya ^____^ Korang memang terbaik! Walaupun berlainan kelas jangan terpisah sudah :D


Dan, pasal kawan-kawan di laman web, saya dekat profile facebook nampak mcm sunyi sepi je kan? Haha :D saya hari2 online ok. Saya online dekat BBB a.k.a Budak Budak Bloggers ;D Group for Blogger, si ketua bernama Han Hanan . Kawan2 dekat sana semua memang terbaeekkkk ;D Sayang gila dekat diaorang semua ♥♥


Dekat BBB ada macam-macam geng. Geng BBM (Budak Budak Merajuk) ahlinya.. Nur Wani, Scha Feeqa, Muaz, Are Nyz, dan.. entah tak ingat nama pulak XD Dan saya pun ada geng ♥ Geng Boboiboy, bahahaha, mcm budak2 kan ;D memang kami budak lagi ;D hoho.. Aiman as Boboiboy, saya as Yaya, Miss Opie as Ying, Anis Farhana as Gopal, Yana Amaneena as Tok Aba dan Syaza as Ochobot... Probe n Adu Du x ada sapa lagi ambik tempat. Hehe,...... Kami selalu 'lawan-lawan' dekat BBB, bukan lawan betul pun -.- cuma main komen komen je. Hoho.. Terbaeekkk. Tapi sekolah nanti dah tak boleh 'berlawan' sangat dah sebab Aiman menghadapi SPM tahun depan U___U Wuuuuu :( sekali sekala je boleh 'lawan-lawan'.


keakraban kami di ibaratkan mereka, haha :D xD

Tak lupa juga member BBB yang lain,.... Ainn (kawan sekolah), Kak Fazirah, Kak Athira, Farhana Azlan, Myz Yana, Kak Nazihah, Syafiqah Mutalib, Nurul Hanani, Puteri Auni, Isha Azis, Nurul Hidayah, Muhammad Amirull Aiminn, Kim Na Na, Izyan Nadhirah, Nur Wani yang nakal, Izzat Ruso dan sapa-sapa lagi, malas nak ingat, haha ;D sory bagi yg saya x sebut nama x) 

Kay babai~ Semoga 2012 tahun yang terbaik buat kita ;DD Minta maaf sebab pernah buat salah :') Saya sayang korng semua! ♥ Korng memang terbaaeeekkkk

p/s: esok ada lagi cerita boboiboy tapi extended finale ^_^

3 comments:

Aiman Afnan Mohd Asri said...

Haha :D Nice entry Yaya :) First time baca entri yang sayu macam ni ^.^V Kalau ada masa, Afnan akan online jugak okay.....
Afnan nak nangis kat sini jap. Selamat bersekolah Yaya TT^TT

Aiman Afnan Mohd Asri said...

Terlupa nak bagitahu. Comel gambar yang Yaya lukis :P Haha :D

Vanila98 said...

Hee, x mau nangis X) terima kasih ;D