Jan 14, 2012

Kraftangan Handmade




Assalammualaikum~ Hello :D Wahai penduduk bumi sekalian. 


Dah lama tak update entry blog ni kan Y___Y Rindu woo~ Busy dengan sekolah, maklumlah form2, tahun depan dh PMR wuu~ Generasi 98 orang terakhir ambik PMR, untunglah yang lain kan :p Hee~ 


Tak sabar nak raya cina ni. Nak rehat XD aha~ Padahal sabtu ahad kan cuti. Perjumpaan Kokurikulum bermula minggu depan. Saya punya kelab, Kelab Pendidikan Islam, Persatuan pula Kadet Polis, dan permainan pula permainan dalaman. Permainan dalaman best sikit tak perlu nak lari-lari. Heee ;D Nasib baik tahun lepas saya sempat ambik permainan dalaman sebelum penuh orang :p Saya ingat nak tukar persatuan. Nak jadi Puteri Islam, kalau boleh, harap2 boleh ^___^ Sebab kadet polis kena pakai uniform lengkap hari rabu, panas T___T Sebab kadet polis baju pun hitam, menyerap haba :p nanti kepanasan, nak solat nanti masa ambil wuduk kena lipat lipat lengan, aiyaa~ Klau Puteri Islam senang sikit, baju  kurung je, Hehe... Tapi baju kadet polis dah beli ;( Tak apalah, kalau sapa2 kat sini kadet polis nak beli baju polis meh mesej saya ya~ hehee ;DD 


Cakap pasal kraftangan, Nanti Raya cina nak buat kraftangan banyak-banyak, nanti jual kat kawan boleh dapat duit, Ahaha XD... Kraftangan saya tak adalah kreatif sangat. Masa cuti sekolah ari tu saya saja buat. Buat keychain, kawan suka, ni pun dh ada yang tempah, ehehehe...





Haaaa. saya memang suka buat kraftangan Y____Y Kawan dh ada yang tempah.. wuu, dia nak macam bentuk keychain petir tu tapi dia nak bentuk tanah, bentuk tanah mcm mana?? Ala macam bentuk zip jaket kat boboiboy tanah tu. Insya Allah saya boleh buat. Nak cuba dululah -^-


Nak makan sandwhich jaaaaaappppp :D 

4 comments:

nanieteukie said...

cantiknya..ada jual tak?

Vanila98 said...

@nanie, tak jual lagi, buat for fun je, ehe :D

Nadia said...

rajinnya buat..:)

p/s :: hot chocolate cadburry mmg sedap taw..:)

beli2..:)

Vanila98 said...

@Miss ; ahaaa ;D saje buat~ insya allah saya beli ;DD